Vytautas Dikčius, Indrė Pikturnienė, Eleonora Šeimienė
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

Vytautas Dikčius, Indrė Pikturnienė, Eleonora Šeimienė

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

monografija

Pavadinimas:
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Leidinio formatas:
Kalba:
Leidinio puslapių skaičius:
162
ISBN/ISSN/ISMN numeris:
978-609-07-0144-7
Išleidimo duomenys:
Prieinamos kopijos rengėjas:
0 įvertinimų
viršelis
Aprašymas

Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Projekto „MoBiLait: mokymosi galimybių atvėrimas žmonėms, negalintiems skaityti įprasto spausdinto teksto, per Lietuvos bibliotekų tinklą“ leidinys.