Valdonė Indrašienė
Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas

Valdonė Indrašienė

Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas

vadovėlis

Pavadinimas:
Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas
Kalba:
Leidinio trukmė:
13 val. 39 min. 14 sek.
ISBN/ISSN/ISMN numeris:
978-9955-19-608-2
Išleidimo duomenys:
Prieinamos kopijos rengėjas:
0 įvertinimų
viršelis
Aprašymas

Projekto „MoBiLait: mokymosi galimybių atvėrimas žmonėms, negalintiems skaityti įprasto spausdinto teksto, per Lietuvos bibliotekų tinklą“ leidinys.

Vadovėlis „Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas“ skirtas studentams plačiau susipažinti su pasiekimų ir pažangos vertinimo ypatumais, mokytis praktiškai taikyti vertinimo ir įsivertinimo metodus. Jis taip pat bus naudingas mokytojams ir kitiems švietimo sistemos darbuotojams, siekiantiems tobulinti ugdomąją veiklą.

Šiuo vadovėliu gali pasinaudoti ir dėstytojai, taikydami vertinimo principus studijų procese, o pateiktus metodus pritaikydami studentų ir savo veiklai bei pasiekimams vertinti.

Pirmuose skyriuose analizuojama vertinimo samprata ir prasmė, aptariami vertinimo tikslai ir principai. Daug dėmesio vadovėlyje „Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas“ skirta pasiekimų ir pažangos įsivertinimui ir grįžtamajam ryšiui kaip padedančio mokytis vertinimo pagrindui. Vertinimas ir įsivertinimas yra planuojama ugdymo proceso dalis, todėl ir šiame vadovėlyje apžvelgiami pagrindiniai vertinimo planavimo aspektai. patariami vertinimo būdai ir tipai, trumpai pateikiami vertinimo ypatumai aukštosiose mokyklose, taip pat pristatomi įvairūs pasiekimų ir pažangos vertinimo bei įsivertinimo metodai ir strategijos.