Ryan Holiday
Skaitmeninė rinkodara
naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos
Projekto „MoBiLait: mokymosi galimybių atvėrimas žmonėms, negalintiems skaityti įprasto spausdinto teksto, per Lietuvos bibliotekų tinklą“ leidinys.
Knyga „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ nėra dar vienas eilinis vadovėlis apie jau daugeliui žinomas tiesas. Jūsų laukia visiškai naujas požiūris į verslo vystymą. Autorius apie rinkodarą kalba iš naujųjų laikų perspektyvos. Sprendimai, kurie puikiai veikė prieš dešimt metų ar net pernai, šiandien jau yra pasenę, o rinkodara persipina su kitomis verslo vystymo sritimis, kurios seniau buvo laikomos savarankiškomis.
Anksčiau buvo kuriami produktai, kuriuos reklamos skyrius padėdavo parduoti. Tačiau šiandien autorius klausia, ar tikrai reikia išnaudoti rinkodaros specialistus tam, kad jie parduotų tai, ko nereikia, jei šie žmonės gali bendradarbiauti kurdami produktus, kurių norės visi.
Knyga skirta besidomintiems verslo pasaulio aktualijomis. Autorius laužo nusistovėjusius stereotipus.
Pavyzdžiui, iki šiol tikima, kad nugali tas, kas pirmasis įveda naują produktą į rinką, tačiau pasak Ryan Holiday laimi tie, kurie pristato poreikius atitinkantį produktą.
Dar vienas rinkodaros mitas teigia, kad svarbu pritraukti kuo įmanoma daugiau žmonių, tačiau šioje knygoje rašoma, kad daug naudingiau orientuotis į suinteresuotą tikslinę grupę bei ugdyti jų lojalumą.
Be to, pasak autoriaus, rinkodaros strategijai nereikia milžiniškų investicijų, nes pakanka dirbti su rinkodaros inžinieriumi, kuris padės į planą įtraukti vartotojus, kurie patys taps marketingo įrankiais.
Dažna kompanijų klaida yra tikėjimas, kad rinkodaros specialistas privalo pritraukti potencialių pirkėjų ir tuo jo darbas užsibaigia. Tačiau knyga „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ atskleis, kodėl svarbu klientus išlaikyti ir dirbti dėl jų pasitenkinimo. Laimingas klientas pats tampa ilgalaikio rinkodaros plano dalimi.
Šiandien visi žino kompanijas „Dropbox“, „Mailbox“, „Pinterest“, „Facebook“, „Evernote“ ir „Snapchat“. Kone kiekvienas bent kartą naudojosi jų kuriamais produktais. Tačiau ar žinojote, kad šiuos verslo gigantus vienija tai, kad jie kažkada suabejojo tradiciniais rinkodaros sprendimais ir su labai mažu biudžetu sugebėjo tapti tuo, kas šiandien uždirba milijardus ir diktuoja savo sąlygas. Visos šios kompanijos savo veiklos pradžioje atsisakė tradicinėmis laikomų priemonių: spaudos pranešimų bei televizijos reklamų. Rinkodaros inžinieriai ėmėsi inovatyvių sprendimų, kuriuos ir aptaria autorius.
Informatyvi ir nesudėtingai parašyta knyga kviečia imtis iniciatyvos ir veikti, nes turint mažai, tikrai įmanoma pasiekti daug. Labai daug.