Kazimieras Župerka
Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba

Kazimieras Župerka

Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba

studijų knyga

Pavadinimas:
Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba
Leidinio formatas:
Kalba:
ISBN/ISSN/ISMN numeris:
978998638931
Išleidimo duomenys:
Prieinamos kopijos rengėjas:
0 įvertinimų
viršelis
Aprašymas

Projekto „MoBiLait: mokymosi galimybių atvėrimas žmonėms, negalintiems skaityti įprasto spausdinto teksto, per Lietuvos bibliotekų tinklą“ leidinys.

Apie reklamą Lietuvos universitetai yra išleidę keletą mokomųjų knygų, tačiau iki šiol nėra tokios knygos apie reklamos kalbą. Leidžiamoji studijų knyga „Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba“ turėtų bent iš dalies užtaisyti akivaizdžią spragą.

Knygą sudaro paskaitų konspektai ir pratybų medžiaga. Kiekvienos temos pateikiama svarbesnė literatūra, pagrindinės publikacijos paryškintos. Labai vertinga tema apie pragmatinę lingvistiką, vertingiausias dalykas – teksto nagrinėjimo modelis ir pratybos.

Į Priedus įdėtas vieno reklamos teksto analizės pragmatinės lingvistikos, stiliaus ir kalbos kultūros požiūriu pavyzdys, taip pat dedama reklamos tekstų (tarp jų – ir XX a. I pusės lietuviškų reklamų; iš jų irgi pravartu mokytis).

Raktažodžiai